niedziela, 14 sierpnia 2016

Przesyłki ostatnich miesięcy MAJ - LIPIEC 2016

Heeeeej!

Wiem dawno mnie tu nie było, ale niestety ciężko mi ogarnąć bloga i małe dziecko, tym bardziej, że już stoi i przymierza się do chodzenia. Trzeba mieć niestety oczy dookoła głowy. Na dodatek mam teraz dwa wesela, na szczęście sukienki już kupione :) 
Powiem szczerze, że trochę się też odzwyczaiłam od pisania i ciężko było się zmotywować żeby znowu zacząć :D Ale z pomocą przyszła jedna z dzisiejszych paczek, które dzisiaj chce Wam przedstawić :) Oczywiście nie ma tego dużo, ale bardzo się z nich cieszę :) 



W maju dostałam się do testowania piwa smakowego i zostałam Ambasadorką Somersby, dzięki Streetcom. Bardzo lubię Somersby, bo nie czuć w nich smaku piwa. Jak oranżadka :) 


Kolejna przesyłka to wygrana w konkursie "6 Godzin 6 Marek" od BeGlossy na Facebooku. Powiem szczerze, że na początku myślałam, że ten konkurs jest raczej ustawiany i nigdy nie uda mi się w nim wygrać, a tu szok udało się! Także warto próbować :) Mnie się udało wygrać Balsam CC oraz Krem korygująco-ochronny z Charmine Rose. 


I ostatnia paczka, ta która mnie właśnie zmotywowała do napisania tego posta (w końcu!) to przesyłka od LPM. Po raz kolejny zostałam ich Ambasadorką i do testów otrzymałam 3 żele pod prysznic: 
- Malina i Piwonia, 
- Masło arganowe, Wosk pszczeli, Olejek różany,
- Masło shea i Akacja.


Ktoś też się załapał? :)

P.S. Zabieram się teraz za pisanie denka, bo trochę się tego uzbierało :) 

41 komentarzy:

  1. Podobno te żele niesamowicie pachną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewąchałam od razu wszystkie w opakowaniach i najbardziej podpasił mi ten z olejkiem różanym. Malina i Piwonia pachnie trochę chemicznie, a Akacja tak trochę słodko, ale zobaczymy jak się sprawdzą pod prysznicem, bo na skórze mogą pachnieć inaczej :)

      Usuń
  2. Somersby najlepsze smakowe, chociaż wolę to blackberry od jabłkowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak! Ja ostatnio też spróbowałam to blackberry i też bardziej mi posmakowało :D

      Usuń
  3. Ja też zostałam ambasadorką LPM i paczuszka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj widzę, że wspaniałe przesyłki na wakacje :) kremy na dzień, piwo do grilla a żele wieczorem pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe faktycznie :D wszystko podpasiło :D

      Usuń
  5. Super przesyłki :) Przy nauce chodzenia polecam żel arnikowy na sińce ;) U moich dzieci się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mój to głównie głową o coś wali, dlatego zamówiłam mu taki ochraniacz na głowę do nauki chodzenia. Zobaczymy czy w ogóle będzie chciał w tym chodzić :P Bo tak to nie zauważyłam, póki co żadnych siniaków u niego, ale zobaczymy jak będzie później. Warto wiedzieć o takim żelu :D Dzięki! :)

      Usuń
  6. w 6 godzin 6 marek czasami brałam udział, ale cięzko coś wygrac, dlatego szczere gratulacje! :D Oj fajne prezenty:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ciężko tam coś wygrać, dlatego taki szok dla mnie był :) Dziękuję :)

      Usuń
    2. Dokładnie ;) Też mi się tak wydaje :)

      Usuń
  7. Super paczuszki :) Somersby świetnie się prezentuje w tej paczce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie zgłosiłam się do akcji LPM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz następnym razem się zgłosić :D

      Usuń
  9. Somersby najlepsze na ciepłe, letnie wieczory.. szczególnie na grille :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :D

      Usuń
    2. Dokładnie :) Jestem absolutnie tego samego zdania :)

      Usuń
  10. Widzę ciekawe prezenciki. hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. No to teraz pij ile się da ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe, jasne! Jutro idę akurat na wesele :D Za tydzień w sumie też :D

      Usuń
  12. Miałam żel od LPM dosłownie raz i choć nie przypadł mi do gustu tak na ich nowości mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj zazdroszczę tej kampanii Somersby, bo też lubię to piwo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Szkoda, że znikłaś. Można liczyć na jakiś powrót? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Julek miło mi, że o to pytasz :) Jak wróci mi wena to pewnie wrócę :D Teraz przy małym bąblu troszkę mi jej brak, ale ostatnio więcej udzielam się na instagramie, także jakby co to zapraszam tam :) nick: monyrka :)

      Usuń
  15. Co za wspaniałe cuda! Jaka jest ich cena obecnie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.