niedziela, 29 czerwca 2014

Stare polskie piosenki dzieciństwa :)

Tak mnie natchnęło coś żeby powspominać stare piosenki, których słuchało się w dzieciństwie, a że dziś niedziela to taki luźniejszy post może być w sam raz :) Niektórych piosenek fajnie się słucha do dziś, a niektóre budzą u mnie śmiech :D Fajnie jest tak czasami sobie je powspominać, tym bardziej, że moda na muzę totalnie się zmieniła. Kiedyś te piosenki wyglądały całkiem inaczej niż teraz. W dzisiejszych czasach w teledyskach możemy zobaczyć praktycznie pół nagie panny, cycki i prawie gołe tyłki. 

Zapraszam Was na moją listę TOP 10 starych polskich piosenek. Jestem ciekawa czy i Wy je znacie i słuchaliście ich :) 

1. Taboo - Nie musisz (polska kopia Spice Girls)


2. Maja Kraft - Twoje Skrzydła (polska kopia Britney Spears) 

3.  Sixteen - Twoja Lawa

4. De Su - Życie Cudem Jest

5. Orange - Ta sama chwila 

6. Ich Troje - A wszystko to, bo Ciebie kocham

7. Kaja Paschalska - Tylko Ty

8. Farba - Chcę tu zostać

9. Friends - Dziewczyny

10.  Alphabeat - Nie Jestem Sobą

I co o nich sądzicie? :D Znacie je? :)

53 komentarze:

  1. Żadnej nie znam :p kojarzę De Su jedynie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość znam , ale co fakt to fakt w dzisiejszych czasach to same cyce i stringi ... :/ dla mnie dzisiejsze czasy to żenada :P i jak widzę teledysk bez tych elementów to stwierdzam że jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no dokładnie :) Cofnęłabym się jednak do tamtych czasów. Wtedy to był klimat :D

      Usuń
  3. o tak znam kilka piosenek i typowo kojarzą się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych piosenek to najbardziej ,,Ich Troje" kojarzą mi się z dzieciństwem, tylko u mnie popularna była piosenka ,, Powiedz" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to u nas była ta popularna :) Nawet jeden chłopak mi ją śpiewał za dzieciaka hehehe. W sumie takie urocze to było :)

      Usuń
  5. Stare i dobre czasy :-) Dzisiaj nie da się patrzeć na teledyski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety muszę się z Tobą zgodzić. Coraz durniejsze te teledyski robią...

      Usuń
  6. Nie znam wszystkich, ale niektóre też kojarzą mi się z dawnymi czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Farby się słuchało za małolata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo :D szkoda, że teraz takich piosenek nie robią :)

      Usuń
  8. Genialny pościk leje z Sixteen :D pamiętam to :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam kilka :)
    Dzisiejsze teledyski to masakra, jeszcze trochę to całkiem nago będą śpiewać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. kilka znam jak nic, Ich Troje bardzo długo lubiłam,zresztą do tej pory mogę ich słuchać :)
    "Chcę tu zostać" kojarzy mi się zawsze z praktykami i takim jednym fajnym chłopakiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no stare piosenki Ich Troję także lubię :)
      No to jestem ciekawa jaki to chłopak :D hehe

      Usuń
  11. Prawie żadnej nie znam :D Nie to pokolenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 4, 6, 8 <3 Te wspomnienia ;)! Dzieki Kochana za mily wieczor przy tych przebojach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Ewuś, że te stare piosenki umiliły Ci wieczór :D :*

      Usuń
  13. A ja nie lubię polskiej muzyki :p
    Uwielbiam tylko jedną piosenkę-"Wehikuł czasu" Dżemu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam niestety żadnego z pokazanych... ale moje dzieciństwo wypadało dużo wcześniej niż twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to fakt :) Wtedy były za to inne przeboje :D

      Usuń
  15. a ja znam tylkko 6,7.8 :)

    ale nuty bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) nawet teraz fajnie jest ich posłuchać :)

      Usuń
  16. Nie znam wszystkich, ale wiele znajomych widzę :). pamiętam, jak miałam mega fazę na ich troje haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba większość miała :D To było wtedy na topie :D hehe

      Usuń
  17. ja kojarze tylko 6,7,8 :P ale pamietam jeszcze np. Gabriela Fleszara - Kroplą deszczu :D j
    a czasami lubię sobie posłuchać takich starych piosenek i powspominać dyskoteki z podstawówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fleszara te ż pamiętam :) no dyskoteki w podstawówce to było coś hahaha :D

      Usuń
    2. i te romantyczne tańce z chłopakami, z wyprostowanymi rękoma, żeby czasem nie być za blisko :D i kółeczka na około w tym stanie :P

      Usuń
    3. hahahahahha!! DOKŁADNIE!!!! :D o masakra :P leże i kwiczę :D

      Usuń
  18. jeju, znam wszystkie te piosenki:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oprócz 1 i 9.10 znam wszystkie.
    Kaya masakra. Piosenką Ich Troje - masakrował mnie mąż (wtedy jeszcze przyszły) - na szczęście skończył na tej płycie. Farbę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi tam piosenka Kaji i Ich Troje się podoba :) I dobrze wspominam :)

      Usuń
  20. Warto wspomnieć, że Ich Troje skopiowali niemiecką piosenkę i przetłumaczyli tekst na język polski ;)
    Dla mnie wielki minus ;)
    Pamiętam właściwie wszystkie zaprezentowane przez ciebie piosenki. Cudowne lata 90-te ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no faktycznie, była też podobna piosenka po niemiecku, ale wolę jednak tą piosenkę w naszym polskim języku, bo za niemieckim nie przepadam :P
      Szkoda, że nie można się cofnąć do lat 90-tych :)

      Usuń
  21. Kiedy to było...... :D Ale pamiętam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ich Troje i Farba to chyba moje hity! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Większość znam! Ach, aż cofnęłam się do czasów dzieciństwa. U nas popularne od Ich Troje było "Powiedz". Aż za bardzo popularne, to była istna tortura, jak codziennie każdy "powiedz" dawał na full i do tego śpiewał... Do dziś mam drgawki jak to gdzieś usłyszę przez przypadek ;)
    Świetne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A "Powiedz" jest chyba później nagrane od "A wszystko to...", dlatego my bardziej słuchaliśmy tej starszej, ale "Powiedz" też. Choć "A wszystko to..." jakoś bardziej nam przypadło do gustu raczej :)

      Usuń
  24. Znam kilka z tych piosenek :) Chcę tu zostać do tej pory lubię słuchać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Większość kojarzę, ale nie są to dla mnie piosenki dzieciństwa, ale młodości - muszę więc być jednak trochę starszą panią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheeh :) ja rozumiem, że w blogosferze, są osoby w baaardzo różnym wieku, dlatego wiedziałam, że nie u każdego mogą to być czasy dzieciństwa :) ale nie żeby od razu uważać się za starszą panią :)

      Usuń
  26. 24 year-old Electrical Engineer Emma Nye, hailing from Burlington enjoys watching movies like Radio Free Albemuth and Pet. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Duesenberg Model SJ Convertible Coupe. przeczytaj recenzje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :) Jeśli spodobało Ci się u mnie to dodaj mnie do obserwatorów :)
Komentarze chamskie i wulgarne będą usuwane.